INNOCAP
2021 YILI KALİTE HEDEFLERİ
IN-01
- YGG toplantılarının yılda 1 kez ve zamanında yapılması
- YGG toplantısında alınan kararların%100 oranda gerçekleştirilmesi
IN-02
- Eğitim ve bakım-onarım planlarına%100 uymak
- Eğitim taleplerinin%80 karşılanması
- Arızaların%100 zamanında giderilmesi
IN-03
- Mevcut müşteri sayısını%15 artırmak
- Müşteri şikâyetlerini yılda azami 5 düzeyinde tutmak
- Mevcut müşterilere yılda en az 1 kez memnuniyet anketi yapmak
-
Sipariş terminlerine%95 uymak
- Memnuniyet oranını%95 seviyelerine çıkarmak
- Verilen tekliflerin gerçekleşme oranını%70 lere çıkarmak.
IN-04
- Satın alma taleplerindeki başarıyı arttırarak iade ürün oranını%2 lere düşürmek
- Satın almada tedarikçileri iyi değerlendirerek zamanında malzeme teslimlerini%85 oranında sağlamak
- Sürekli çalışılan tedarikçilerle gerektiğinde işbirliği içinde olup 70 puan üzerinde değerlendirme sonucu alan tedarikçileri% 95 oranında sağlamak
IN-05
- Uygun olmayan ürün oranını% 2 lerde tutmak
- Zamanında üretimi%95 oranında gerçekleştirmek
- Depo sayımını yıl içinde her ay gerçekleştirmek.
-
Fire ürün oranını% 2 de tutmak
IN-06
- Kalite kontrolü dikkatli yaparak tekrarlanan analizleri%2 de tutmak
- Girdi kontrolü her aşamada% 100 sağlamak
IN-07
- İç tetkik planlarına en az% 95 oranında uymak
- Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin (DÖF) takiplerini ve zamanında kapatmaları% 95 gerçekleştirmek